hipphipp hurra i dá är det Charlies 2 månaders dá

Jaja mensan Totte blir minsann hela 2 månader idag. Känns så konstigt att det redan har gått 2 månader sen han kom till världen.
Idag är det lika varmt som igår ute, det är riktigt härligt. Chrille åkte till stranden idag igen. Jag nöjer mig med att sitta här hemma och ta det lugnt. Städning av huset och en riktigt låång sovmorgon har jag hunnit med.
Charlie har blivit duktigare på att sova på nätterna nu, sista maten kl 20:00 igår kväll sen vaknade han inte förrän 01:30 för lite mat. Sen sov han fram till kl 05:00 i morse. Då var det jag som inte kunde somna om så jag tog med mig Charlie ut från sovrummet så låg vi och kollade på tv i 1 timme. Sen somnade vi om på soffan igen och sov fram till 9. Så himla skönt. Hoppas detta håller i sig att han sover lite bättre. Vi har ju faktiskt fått in rätt så bra sova/äta rutiner nu förtiden.

Måste bara få skryta lite om min kära sambo som e grymt duktig på att grilla. Igår blev det grillad lax som han även rökte i grillen. Blev super gott. Ikväll blir det vanlig flintastek, men det är gott det oxå.
Ska gå ut o väcka lillen som sover i skuggan där ute, han har sovit i 3 timmar nu och jag tycker ju gott att han kan vakna o äta lite. I denna värmen så ska ju dom små ha i sig vätska och det i form av att ammas/ersättning. Man får ju inte ge så små barn vatten ännu. Så nu får han minsann vakna och få i sig lite så han inte torkar ut...
Man nojjar ju sig lute när det är varmt ute, man vet ju själv hur mkt vätska man kan svettas ut på en dag och det resulterar ju i huvudverk...


charlies små fossingar!


Bruno har intagit skuggläge på trappan


Charlie vilar middag i skuggan


Kan äta....

...helt själv


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Härliga bilder... Kram

2009-07-01 @ 14:55:45
Postat av: Marianne

Och ett Grattis på 2 månaders dagen... Har gått fort..

2009-07-01 @ 14:56:45
Postat av: Gammelfarmor o Gammelfarfar

Grattis grattis vår "snutteplutt"

Kram

2009-07-01 @ 16:24:37
Postat av: Faster

GRATTIS till fasters lilla favorit!

2009-07-01 @ 20:46:19
Postat av: Filippa

Grattis på 2månaders dagen! :)

2009-07-02 @ 09:32:45
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0