Dålig uppdatering..

Jag har varit hemskt dålig på att uppdatera bloggen. Men jag har helt enkelt inte haft tid.
Igår spenderade jag dagen hemma hos mina föräldrar, blev en runda nere på stan + fika. Jag hittade bara en tröja till mig själv, och massor av fina kläder till Charlie.
Mamma betalade en hel del av inköpen.
Sen idag så har vi åter åkt på "utflyckt" till Thuleslund som ligger vid fräninge. En jättestor gård full med diverse inredningsaker. Men det var lite för dyrt för min smak. Men det fanns hur mkt fint som hellst där..så hade jag haft massor av pengar hade nog hela bilen varit full med diverse saker.
Efter det så blev det en tur till Bo Ohlsson där jag hittade en sån där sak som man lägger i badbaljan så att jga slipper hålla Charlie när han badar. Han verkligen ÄLSKAR att bada och hela köket är helt nerstänkt efter att han har haft sitt kvällsbad. Så nu kan han plaska lite mer med benen..hehe..

Ikväll kommer faster hit och ska gosa med Carlie. Perfekt för då kan jag göra lite annat.. Skönt att få en liten stund över och inte bara sitta o leka med Charlie hela tiden.. För mesta dels av dagarna går åt att ligga på golvet med honom.

I morgon är det loppis i Rynge, självklart ska Eve och jag dit för att se om där finns några fynd... Sen efter det så ska jag och Nathalie ha en trevlig kväll ihopa..om nu inget annat händer..man vet aldrig när man har barn..

Lägger in lite bilder på mina inköp...och på Charlie från dom senaste dagarna!


Byxor, dregglis,2 mössor,2 bodys
Och Charlie Nappar


Badhjälp + Bok att skriva in minnen i..


Trött efter dagens shopping..


Efter sprutorna..


Skit förbannad..
han gillar inte att träna nacken..

Mysis =)


Babysittern är ganska rolig ibland..

Allt för nu, kankse uppdataerar med fler bilder ikväll när faster har varit och gosat med Charlie!


Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Hehe okej det ska jag göra! :)

2009-07-31 @ 17:56:09
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Malin och Tuva

Ja precis.. dom blommorna mellan t-lilla o Ystad =) hihi ska bara käka sen ska vi köra!!! =) fina saker du köpt =) Kramis

2009-07-31 @ 18:30:48
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan.

får du äta imorgon? :D tänkte ladda upp med lite frukt osv istället för lördagsgodis...



kram!

2009-07-31 @ 20:09:48
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Malin och tuva

Varsågod. =) Den var från mamma med =)

2009-07-31 @ 23:59:10
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Filippa - blivande mamma

Vilka fina inköp det blev :)



Jag älskar vit och den bokhyllan/skötbordet är praktiskt med! Har börjat lära mig att det är väldigt viktigt :) Hoppas ni har en härlig lördagskväll!

2009-08-01 @ 20:23:47
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan.

lyllos! ariella vaknade kl. 4 inatt när min idiot till pojkvän skulle säga godnatt!!! tog 1 timme innan hon somna om sen vakna hon vid 7 som vanligt.



vi måste planera in den där barnfria kvällen snarast ;)



kram!

2009-08-02 @ 13:32:20
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

Hej nä där finns nog ingen skötväska men den köper jag separat isåfall, hon skulle egentligen kommit till Ystad idag med vagnen hon som har den hade släkt här men hennes son hade feber, så vi skall nog till Malmö imorrn o kolla på den =)



Mysig dag ni haft o maten såg goood ut :) själv har man jobbat sista dagen o har nu semester 2 veckor :)

2009-08-02 @ 20:35:28
URL: http://bebisdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0