Besök =)

Idag har Charlie & jag varit inne hos mamma & Pappa o hälsat på. Lennart o Brigitta (släktingar från Göteborg) var nere på besök så ville dom så klart träffa Charlie. Dom har inte sett honom innan. Fick ett par jättefina byxor + en body.
Charlie fick stanna hos mormor & morfar medans jag passade på att sticka o handla när jag ändå var i ystad. Sen körde vi hem och precis när jag kom hem så kom Malin o lilla söta Tuva på besök. Jättetrevligt! Tiden gick lite fort bara.. För när dom åkte hem insåg jag att kl redan var 18:00..

Sen har Charlie o jag haft lite myspys, badat & lekt lite. Den lilla "skiten" har ju börjat suga på tummen mesta dels av tiden, men jag kämpar på med att dra ut tummen o stoppa in nappen istället. Han gillar ju faktiskt sin napp oxå, men så fort den trillar ut så åker tummen in istället...Men jag ger mig inte!!!

I morgon ska Chrille & jag har lite "egentid" utan Charlie. Vi behöver vara bara "vi" oxå. Att inte vara mamma o pappa utan faktsikt vara Martina & Chrstian...
Det ska bli riktigt roligt faktsikt.
Farmor & Farfar ska komma hit och passa Charlie under tiden, blir nog trevligt för dom oxå att få mysa lite med sitt barnbarn utan att Chrille o jag är i närheten.

Nu sover Charlie och jag ska börja på hanns Mitt första år bok.. ska bli jätteroligt.
Så nu säger Charlie & Jag godnatt ..


Nappen är god men...


inte lika god som...


Världens bästa tumme!!!


 



Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

naww söta bilder. Tack för tipset om g-knapp.

2009-07-25 @ 20:40:48
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva

Naw va gulliga bilder du tagit på honom =) ett riktigt bildspel blev det. Tack för idag.. Jag håller med om att tiden rusa iväg. för kl var halv 4 när jag kom och vipps så var den sex.. hehe.. ses snart igen. kramar oss.. Natti Natti..

2009-07-25 @ 20:50:00
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: naddie.

gullunge!



Nu börjar han verkligen få "sitt eget utseende" och inte bara det där bebis. ahhh våra bebisar växer för fort :(



jag vill ha kvar bebisgoset! Snart är dom 15 och springer och har pojkvänner/flickvänner.



den tiden den sorgen :P



kram

2009-07-25 @ 21:49:58
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

Okej ja vi skall göra de efter sommaren åka o kolla :) så man vet säkert. ha en bra dag kram.

2009-07-26 @ 11:41:04
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Emelie

Va roligt att ni ska få lite egen tid! Behövs ibland!



Ja årsboken, den måste jag nog skriva lite uppdaterinagr i! Det får jag ta och göra nu!

2009-07-26 @ 21:01:19
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0