Bantning pågår...

Jajamensann =) Chrille o jag har varit jätteduktiga. Första dagen inget onyttigt har kommit ner i magen än så länge...
I morgon blir det fiberhavgregrynsgröt till frukost för min del. Jag gillar gröt och tänkte att jag skulle börja äta det igen. Det är ända sen jag jobbade som jag åt gröt på morgonen. Man håller sig mätt såå länge på det oxå.

Idag har vi bara tagit det lugnt. Blev en sväng hem till Evelina & Nicole för en kopp kaffe (utan någonting till)
Sen kom Charlies gammelfarmor på besök för att lämna en liten present till honom. En jättefin tröja som han antagligen kan ha i Januari, februari när det är riktigt kallt ute. Kanske till och med när det är snö förhoppningsvis så vi kan vara ute o åka pulka. Gud va jag längtar efter snö..ja jag vet jag är konstig. Men detta är första året som jag slipper ge mig ut halv 6 på morgonen för att skrapa rutorna på bilen och komma iväg till jobbet då det varit minusgrader och snöstorm ute. Nu ska Charlie & Jag bara njuta av vintern. Då är han ju så pass stor att han kankse tycker det är roligt med snö oxå.

Jaja tillbaka till bantningen, jag vill så gärna bli smal, bli av med den degiga magen och få en snygg figur..förhoppningsvis så kommer min & chrilles dieét snart att visa att någonting har hänt med kroppen!

Jag fick en komentar av Rebbe (jag vet inte vem du är tror jag) att du ville se Charlies rum...så här kommer bilder på det...




Bajs stationen...

Sängen som står oanvänd fortfarande
då Charlie sover i vårt sovrum


Den fina koftan & Mössan som
Charlie fick av gammelfarmor


Sötnosen själv idag


Mamma är visst rätt rolig ibland!

I morgon bär det av till BVC då det är mammaträff, babymassage och vägning..
Kram!

Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan.

har sandra skrivit ihop ett bantningschema till er med? :P



jag smygvägde mig idag!



minus 2½ kilo på 1 vecka ;)

hoppas det fortsätter så.



kram!

2009-07-27 @ 22:29:51
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan.

aha :P vad går er bantning ut på?



man blir så nyfiken på allt som funkar ;)



ja det är helt galet... robban har tappat 7 hela cm på sin mage på 1 vecka (!) galet :P



kram

2009-07-27 @ 23:05:25
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

söta bilder :) bvc är de på mödravårdcentralen?

2009-07-27 @ 23:18:06
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack för din komentar. :) Charlie är oxå super söt på alla bilder. Vi får ses snart..;);) KRAMAR

2009-07-27 @ 23:26:55
URL: http://curdidurdi.blogg.se/
Postat av: Malin och Tuva

Har han blivit vaccinerad... ?? Kramis

2009-07-28 @ 12:11:09
URL: http://bebis.raldisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0