Babyfikan idag!

Japp nu vart babyfikan avklarad för denna gången. Har haft en riktigt rolig dag med alla tjejerna o Charlie så klart. Pratat massa trams o ätit pasta sallad, en bit kladdkaka blev det oxå. Först tänkte jag att idag blir det ingen kaka, men när eve kom hit så diskuterade vi om vi skulle ha kladdkaka eller ej..Tillslut slängde jag ihop en...

Ungarna har varit huuuur snälla som hellst idag, dom var tysta nästan hela tiden =)
Hoppas det blir träff snart igen, för nu händer det nya saker varje dag med dessa små liven.

Lite bilder från dagen


Leia & Charlie


Nicole


Malin, Tuva & Jessica


Leia & Jessica


Nicole & Leia


Söööta Nicole med Dumle påsen


Tuvaluva =)


Charlie gymmar!

Tack för idag tjejer!

Kommentarer
Postat av: jessica

Den på mig o Leia vill ja gärna ha ;) kram

2009-07-22 @ 17:33:07
URL: http://curdidurdi.blogg.se/
Postat av: M --Har en liten bebis i magen!

Okej vad mysigt :) ja jag känner några som skall ha ungefär samtidigt men flesta av våra vänner har redan som är 1 år så vi är efter ;) men man får leta upp lite mammor :) hihi.

2009-07-22 @ 18:09:39
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor o gammelfarfar

Vilka härliga små "busfrön"allihopa.Barn är det finaste som finns och kan aldrig ersättas av något annat.

Kladdkaka" mums mums" men ----------



KRAM

2009-07-22 @ 19:02:04
Postat av: M --Har en liten bebis i magen!

Ja de e fina namn :) jag tror de blir en pojke :)

Nu e de wallander som gäller. Gjort nått skoj ikväll?

2009-07-22 @ 19:32:19
URL: http://bebisdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0