Babyfika

ja idag var vi hemma hos Malin och hade det jättetrevligt. Charlie sov ju mesta dels av tiden, men ibland är det faktiskt sköönt. Man får tid att prata och fika då...
Så roligt att träffa hela babyligan o deras mammor. Man har ju alltid något att berätta och ibland får man reda på lite nya saker.
Just nu är allt färdigt inför kvällens lilla grillparty, bara våra 2 gäster som ska anlända sen är det bara att starta grillen.
Fint väder idag oxå, jag håller på att dö av denna värmen, Charlie är ganska slö oxå..men snart blir det nog bättre. Men på ett vis hoppas jag så innerligt och jag ber till gud att vädret håller i sig tills på söndag. Jag VILL ha fint väder när vår lille son ska döpas!

Ibland känns det så konstigt, jag är faktiskt mamma till en helt underbar son som Chrille är pappa till. Vi har ett barn som vi har skapat. När ska man förstå att denna lilla söta killen faktsikt är av vårt kött & blod, som jag o Chrille har skapat. Som är gjord av vår kärlek? När ska man förstå?.....



Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor

Finare kärleksförklaring kan man inte ge till ett barn.

Älskar er.

Kram

2009-07-03 @ 19:02:52
Postat av: Anonym

2009-07-03 @ 19:05:41
Postat av: Ulrica

Visst är det så fantastiskt som man visste rent logiskt men inte förstod? Och det blir bara bättre!

Kram!

2009-07-04 @ 10:40:20
Postat av: Malin o Tuva

ha de nu så trevligt på dopet.. ska ringa pastersexpeditonen på måndag. försöka fixa dop i augusti... skoj..

2009-07-04 @ 23:39:41
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Ksenija

Jättesöt header =)

2009-07-05 @ 00:00:15
URL: http://extreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0