Aj, aj ajjj...

Fan har riktigt ont i magen, har kännt av det i ett par dagar, eller snarare från o till i ett par veckor. Gör ont vid höger äggstock. Har ju haft problem med Cystor innan, hoppas att det inte är nått sånt som spökar igen...

I morgon är det Malmö som gäller Eve & Jag ska in o shoppa loss..Jag har inte handlat nått till mig själv på hur länge som hellst. När jag var gravid blev det ett par mammabyxor..det är nog allt. Så i morgon hoppas jag på att hitta fina kläder till mig själv. Jag behöver verkligen ha nya kläder. Dom gamla är inte så roliga. Även om jag kommer i alla mina gamla kläder så känns det ändå inte fint, så nu vill jag ha massa fina höstkläder att glida runt i när hösten börjar närma sig.

Charlie har precis badat..det tillhör kvällsrutinerna nu, han verkligen älskar att ligga i badbaljan o plaska så det stänker vatten överallt. Men vad gör de.. Han blir så lugn o mysig sen efter badet. Då passar jag på att mysa med honom lite sen får han ligga i babygymmet o leka lite, mat o sen sängen. Så ser kvällen ut för oss.
Det är riktigt skönt nu när man har kommit in i rutiner, allt flyter på så himla bra då.

Chrille är och spelar i Köpenhamn ikväll, hoppas att det går bra för dom. Sen på Lördag var det tydligen en ny spelning o efter det är det nog Malmö festivalen som gäller för dom. Roligt när det går bra för dom tycker jag!

Nä lite kvällsmys framför tv:n med Charlie innan han somnar...
Kram!

Kommentarer
Postat av: naddie.

haha du kan komma hem till mig, jag har en hel klädkammare med för små kläder som bara ligger där (typ hälften har prislappar kvar - illa beteende efter att ha jobbat i klädbutik på tjejsidan):P

2009-07-23 @ 22:04:23
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor

Martina var snäll och kolla upp varför du har ont i magen.Med tanke på tidigare besvär så är det viktigt

att du gör detta.

Hoppas att du får en bra "shoppingdag"

Roligt att Charlie mår bra Han är jättefin-en riktig liten "prins"

kramar till er alla tre

2009-07-23 @ 22:50:02
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Tack så mycket!

Rutiner är bäst ;)

2009-07-24 @ 17:07:54
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

Jaa äntligen hihi :)

2009-07-24 @ 18:11:40
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

Hihi ja på morgonen har jag nästan ingen mage men mer nu framåt kvällen =)

Aha okej tror oxå de blir en citycross alla verkar skriva bra om den, vad heter den ni har beige? vi tänkte kolla på blocket om de finns någon fräsch sen satsa mer på en sittvagn när bebisen blir större. kram

2009-07-25 @ 18:34:30
URL: http://bebisdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0