vinterfika i köpingebro =)

Som jag skrev innan så blev det inte någon malmö tur utan det blev till att stanna hemma. Eve kom förbi med Nicole istället.
Efter som våra små barn var ganska dryga idag så blev det en tur till Bo-Olssons... ut i vintern.. Men det var väldigt roligt och jag fick köpt min allra sista julklapp som jag ska ta med mig till jobbet på måndag. Så nu är allt fixat och klart.

Nicole fick hårsnuddar idag..hon har ju börjat få långt hår så då passar det bra med söta snuddar..=)


fina toffsar va?..hihiii.....


NickaKlickan


River ner och förstör..jäkla ungar...


Tagna på bar gärning.....

Nu är det fredagsmys som gäller..


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva ♥

Nicoleis är söt i hästsvansar.. =)

2009-12-18 @ 20:59:14
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Malin och Tuva♥

Åh nu har vi varit upp 1 timme.. bara längtar tillbaka in i sängen.. Ni sover väl så gott nu tror jag.. Nu ska jag försöka få henne att somna om.. Ses kanske senare om de inte är så FÖRBASKAT mycket snö på vägen.. hihi Kram

2009-12-19 @ 06:57:11
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0