Hemsk dag som blev bra ändå...

Usch säger jag bara...vilken dag. Chrille vaknade tidigt i morse då han skulle till jobbet..INGEN värme i hela huset..elementen var iskalla och det var verkligen askyligt här.. Kollade värmepannan i källaren och den var sten död.. Efter måååånga telefon samtal hit o dit så fick vi tag på en som kollade pannan och en elektrikor och felet var så enkelt så det var en säkring som hade gått.. Men man blir ju skraj när sånt här händer..Det är mycket pengar det handlar om så man vill ju att sakerna ska hålla.
Men nu är allt fixat och vi har varmt och skönt här igen...

Sen så har ju Malin & lilla Tuva varit här hela dagen. Jätte trevligt med roligt sälskap både för Charlie och för min del. Så det har blivit en promenad och massa kaffe och snack..=) Som vanligt!

Nu väntar jag bara på att chrille ska komma hem från jobbet så vi kan åka till stan och handla lite nyårs kläder och mat..

Kanske uppdaterar senare..just nu hinner jag inte mer..ha en bra kväll..!


Kommentarer
Postat av: Malin och Tuva♥

=) Nu har jag äntligen kommit hem och kan varva ner. Och middagen är i full gång och lagas.

Min bil står nu i ett garage och batteriet laddas, =) Hoppas de hjälper..

Kramis

2009-12-30 @ 18:29:12
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Carol

Hur ska du fira nyår tina o me vilka? puss puss!

2009-12-30 @ 18:41:16
Postat av: eve

Var hittar man ELEKTRIKOR???

2009-12-30 @ 20:20:20
Postat av: Gammelfarmor o gammelfarfar

vilken tur att det bara var en säkring och att ni har fått det varmt o gott i huset igen.

Inte roligt att vakna med "iskalla"näsor



hoppas att ni får en trevlig nyårshelg

Många kramar.och ETT GOTT NYTT ÅR.

Puss puss prinsen Håll för "öronen" när det "smäller"

2009-12-31 @ 13:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0