Han har sagt sitt första ord...

Och gissa vad det är?? NÄ inte mamma..utan PAPPA det är väl konstigt här har jag gått hemma i 7 månader och traggat hela dagarna med att nu ska mamma göra mat till dig, nu ska mamma bada dig, nu ska mamma byta blöja..och vad händer jo han säger pappa istället för mamma..Jag känner mig blåst..hahaa

Nä mamma kommer väl senare. Tycker ju själv att han har sagt det en x antal gånger..men nu kom det klara tydliga pappa istället. Men fint lät det iaf

Idag har jag jobbat..skit tråkigt..men det har ändå varit skönt att komma hemifrån lite ibland..
Och föresten här är nog 100 grader varmt i vårt hus..Vi (jag) eldar nämligen i brasan och jag lovat att man svimmar snart så varmt det är..men ändå skönt...

Tänkte lägga in några bilder som skulle ha kommit tidigare i veckan...men eftersom jag inte haft tid så har det inte blivit av....


Charlie och Tuva när vi fikade i söndags


Så här glad blir man när man får smaka på macka för första gången..


mmm gott =)


Min sötunge...


Nu ska vi hålla kväll, Charlie sover och vi ska kolla på tv och äta godis =)








Kommentarer
Postat av: Eve

Haha.. jag vart me besviken, Nicoles första ord va ju oxå pappa.. hahaha..

2009-12-08 @ 19:06:08
Postat av: Jessica♥Mamma till Leia

Har han redan sagt pappa:-o... va kul. Vill oxå att Leia ska prata. det enda hon säger är dadadadadadadadad... hehe, så de blir nog pappa först här oxå:( ses på fredag lr??kram

2009-12-08 @ 22:15:02
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva ♥

va kul men ändå inte hehe =) mamma hade varit roligare.. :)

2009-12-08 @ 22:45:53
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Malin och Tuva♥

Ja de var skönt fast hon släppte tagen ibland och då trilla hon till sidan.. =P så man kunde inte gå ifrån henne riktigt. Tur peter också var med =P

2009-12-09 @ 08:29:15
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Marianne.Faderberg

Go´morgon...

Vilka fina bilder.

Sebastian sa också pappa först. Kanske e det så att när man snackar med dom små så säger man att pappa kommer snart. Och eftersom vi mammor då finns där hela tiden för dom, så saknar dom pappa och då typ frågar dom efter pappa...

Kram M

2009-12-09 @ 08:45:34
Postat av: Minette

Haha...åh vad jag känner igen det där "nu ska MAMMA byta blöja, nu ska MAMMA värma lite mat..osv..." Jag är ganska ettrig med det själv om jag ska erkänna...dock så blir det ju säkert lika mycket "snart kommer PAPPA hem, nu får du komma till PAPPA.." ...fasiken....ska nog lägga om strategin en aning;)

Men vad kul att han redan sagt sitt första ord...trots att det var pappa:D

Gud vad han är söt lilla tuffingen!

2009-12-09 @ 17:07:34
Postat av: Therese

he he he...jaaa alicia sa oxå pappa först... men sen kom "mamma" typ vid 8-9 månaders ålder ungefär o jag blev sååååå lycklig..ti hi..:Dkram kram

2009-12-12 @ 23:31:09
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Petra

jesper sa oxå pappa först och det är nog som ovan skrev.. att vi säger massa om pappa utan att tänka på det under dagen, tex pappa jobbar, pappa kommer snart hem, nu kommer pappa, pappa pappa pappa =) fast vi tjatat om MAMMA hela tiden =)

2009-12-14 @ 09:48:29
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0