Godmorgon Torsdag

Ont i halsen till tusen idag, kliar, retar och ja allt möjligt. Hade jag kunnat kapa av denna lilla bit som håller uppe huvudet hade jag gjort de för 2 dagar sedan. Men det är bara att stå ut. Det blir ju bättre....det är dessutom bara på morgonen det är så här oxå..

Torsdag idag och dagen bjuder på ett julbord på jobbet först. Sen en sista vända hem till mina föräldrars hundar för att släppa ut dom innan det är dax att åka hem till Nathalie & Ariella för att fördriva tiden medans Chrille åker till malmö för att repa med sitt band. Ska bli roligt att träffa tjejerna igen ganska länge sen sist. Ariellas lilla julklapp ligger fint inslagen här och ska självklart få följa med dit =)

Ikväll kommer mina föräldrar hem igen efter att ha varit i Egypten och haft det skönt..Fuskigt kommer säkert att vara hur bruna som helst.
Men nån ska ju ha det skönt...

Nu är det frukost som står på programmet sen blir det till att göra i ordning här hemma, så det är fint när vi kommer hem i eftermiddag!


Min lilla julklapps tjuv...undrar om dom kommer att vara lika roliga på julafton som dom är nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0