God morgon

Idag blev det verkligen till att stiga upp tidigt. Efter allt julfirande så hade vi en mysig kväll hemma igår. Och Charlie somnade redan vid 18:30... istället för att vara uppe halva kvällen som han har varit nu i juldagarna. Skönt att han fick sova ut lite..även om det blev en tidig morgon för min del..=( Men men vad gör man inte för sitt barn.

Ja och så möttes jag & chrille i dörren när jag varit uppe en stund så kom han hem från en helkväll/natt "rocknight" haha..så nu snarkas det fint inne från sovrummet.

Nu är det bilstols jakt som gäller.. så i morgon beger vi oss till malmö för att hitta den perfekta stolen till Charlie så han kan åka tryggt och säkert!

Får bli allt för nu..Kram!


Kommentarer
Postat av: Malin och Tuva♥

Ja och har dom inte den så kanske ni kan köpa med den hem till mig om ni får pengar =) hihi... Kramis

2009-12-26 @ 08:54:13
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Malin och tuva

Ja jag hör av mig sen o berättar.. =) Vi fick 3000 kr så de räcker till både stol o sulky. =) JIPPI

2009-12-26 @ 10:51:11
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Filippa - blivande mamma

Carol tror i natt så vi får hoppas hon har rätt :) Man längtar så sjukt mycket nu och som du säger jobbigt att gå plus, man har ju räknat hela tiden!

Tack :) Ha en trevlig kväll idag, kom hem sent ;) kram!

2009-12-26 @ 12:23:30
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0