vår unge är nog liite bortskämd ändå...

jag har ALLTID sagt att det inte är bra att skämma bort barnen...men nu när man själv har barn är det inte lika lätt. Charlie har redan fått saker för tusentals kronor av oss, mormor & morfar, farmor & farfar, gammelfarmor& gammelfarfar...och nu har jag nästan lite dåligt samvete när man ser alla sakerna han har fått..

Dagens shoppingtur med mamma slutade med att vi kom hem med en hel drös med saker till Carlie igen...Jag har inte lagt många hundralappar på kläder till mig själv..men Charlie han får nya fina saker hela tiden...men det är ju sååå roligt att köpa minikläder, och andra roliga saker till honom.

Igår kom pappa hem med en Bumbostol till Charlie, så nu kan han sitta som en kung och avlasta sitt huvud lite ( han har ju blivit lite platt då han bara vill ligga på rygg ) så nu hoppas jag att det rättar till sig snart igen..

På Ikea hittade mamma en supersöt snuttefilt, med en kanin på sydd..vi gav den till Charlie när han låg i vagnen och han blev helt galen i den..älskade den från första stund. Så väl framme vid kassan var den helt dreglig och blöt..haha..stackars kasörska som fick ta i den.

Så dagens shopping till Charlie blev, snuttefilt, mobil till skötbordet, en nalle som mamma (mormor) ska ha hemma hos sig när Charlie kommer på besök, 1 par skitgulliga jeans. Sen när vi kom hem låg ett paket från Go Boken på köksbordet med diverse barnsaker i...
Faster Sandras födelsedagspresent har även anlänt nu..så den får hon på Tisdag när vi träffar henne då vi ska ut och äta middag.=) Ska bli roligt att se om hon gillar den..jag älskar den iaf..=)

Här sitter Charlie i sin nya Bumbo..







I morgon är det babyfika hemma hos Jessica & Leia ska bli supertrevligt att träffa alla igen, massa bebismys =) Ska ta med kameran och fota massor, kanske blir det gruppbild på alla våra små bebisar oxå..om dom nu vill vara med på foto..hihiii...Kram

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Aaw vilken fin stol, där sitter han ju som en kung.

Visst är det härligt att kunna shoppa till de små liven. Det finns så mycket sött och urgulliga saker att man inte kan gå förbi utan att ha det med sig hem hihi. Vad är det för mammafika du ska på? Är ni en grupp som träffas eller är det från föräldragruppen som ni träffat varandra? Alltid roligt att veta. Hade varit roligt att träffats sen framöver om du har lust =)

Hade varit roligt att träffat nya människor. När är lille Charlie född?

Kramar

2009-08-06 @ 22:31:29
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Malin och Tuva

Haha =) jag har foto på Tuva i Leias bumbostol på min blogg idag =)

Vi ses imorgon.. =) Kramis

2009-08-06 @ 22:54:44
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Malin och Tuva

Tack för idag =)

2009-08-07 @ 16:52:10
URL: http://bebis.raldisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0