Paniken kommer smygandes..



Tiden går föööör fort...Så här liten kommer prinsen aldrig mer att bli...*snyft*


Han har blivit stooor...tiden går för fort och jag börjar nästan känna lite panik över vart tiden har tagit vägen. Han växer och växer..blir större och "mognare för varje dag som går" Min lilla bebis lär sig nya saker hela tiden. Nya ljud, spotta, prutta med munnen, skrika i alla dess olika toner som finns..Och inte minst sagt så Chockade han mig ordentligt idag...
Evelina och jag satt och drack kaffe..Charlie var lite gnällig och ville inte sitta still i min famn så vi kom fram till att vi provar Hoppgungan..
Sagt och gjort.. ungen ÄLSKAR den..Han hoppade, skrek av ren glädje och hade jätteroligt..han lär sig hela tiden..Snart är han väl så stor att han kör trimmad moppe, smygröker runt hörnan på huset och tar med sig tjejer hem...paniken kryper sig allt närmare för varje dag..haha!

Sen har vi haft en trevlig förmiddag på Unga mammor, blev kaffe även där i småbåtshamnen, vi var ju inte så många men det var bara bra för då kan man prata med alla..och det var trevliga människor där oxå!

I morgon är det Vår Babyfika kompisgänget + Bebisarna ska bli lika trevligt som vanligt =)

Glöm inte fredagens fika i Norra Promenaden..läs längre ner i bloggen om ni glömt tid osv..
Kram!


Kommentarer
Postat av: jennifer

Sötunge =)

2009-08-17 @ 21:57:20
URL: http://ruckis.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Ohja vad mysigt det va! Men vi båda kommer ihåg att vi ville ha dem större ;)

2009-08-18 @ 09:22:13
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Haha ja! Och så älskar ju bebisar hår också ;) Svin drygt när hon börjar dra i det hehe.

2009-08-18 @ 18:37:21
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Mamma Lee

Tjabba!

Hur läger man in filmerna så på bloggen?

Sen det på fredag, vi är kanske 3 som kommer. Vi får se lite med vädret, sen är man ju inte vaken så tidigt! Hehe

2009-08-18 @ 20:00:47
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Håller faktiskt med dig., Tiden Springer förbi oss. Själv troddejag aldrig att Leia skulle bli stor. Klart jag visste att hon skulle bli stor, men inte en stor flicka. Hon är ju inte en liten bebis längre för mig. Hon växer o växer för varje dag som går... Men vi får göra llt för att ta vara på tiden dem är små.. :-) För den är underbar.

2009-08-20 @ 16:46:23
URL: http://curdidurdi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0