Måndag och ny vecka!

Då var det en ny vecka igen, massa saker som händer denna veckan oxå.
Idag har vi varit inne på ungamammor. Barnpsykolgen kom dit och pratade lite. Det är faktiskt jätteintressant att höra vad hon har att säga. Man kan ställa alla möljiga frågor till henne och hon har väldigt bra svar på frågorna!
Sen blev det till att köra hem, en snabb kopp kaffe hos eve innan vi körde hem.

Som vanligt såg vår hus ut som en bomb hade slått ner...Så jag bestämmde mig för att göra en storstädning. Rensning utav blommor, vattning, dammning, damsugning, torka golv, tvätta, hänga tvätt och vika tvätt. Man är väldigt effektiv när man k'nner för att göra sånna här saker. Som tur var det så sov Charlie en lång stund så jag hann med att göra nästan allt innan han vaknade.

I morgon är det babymys hemma hos Malin & Tuva. Ska bli lika trevligt som vanligt att träffa alla bebisar + mammor igen.

Nu är vi rustade inför höst/vinter mamma hade köpt en jättesöt mössa med tillhörande vantar jättefina så nu längtar jag efter lite kallare väder så man kan sätta på vinteroverall, mössa, vantar ja allt som hör till..=)

Sen kom även en liten precent till Charlie som jag tror att hans gammelfarmor har köpt, jättefin var den men det lär nog dröja ett litet tag innan han kan använda den..=) Men så häftig den var! Tusen tack


Mormor shoppat till Charlie


Gammelfarmor som shoppat =)

Nu har jag inte tid att sitta här mer, charlie ska äta gröt, bada och sen sova...sen är det vuxen tid som gäller då chrille slutar kl 19:00
Kram!


Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Haha ja hon börjar bli farlig! ;)

Oh vad duktig du är! Önskar jag hade orken idag, haha.

2009-08-31 @ 18:07:23
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Eve

Va muggen till Charlie eller Chrille..?? hahaha..

2009-08-31 @ 18:15:05
Postat av: malin & tuva

sött =)

2009-08-31 @ 18:31:12
URL: http://raldisa.se
Postat av: Kirsi

Åååh jag hade också velat gå på UngaMammor så man hade kunnat träffa lite folk.. typiskt också.

Vilken energi du haft, verkligen perfekt när man har sånna dagar =)

Kram, nu får vi se till att träffas en dag eller vad tycker du??

2009-08-31 @ 20:42:31
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sån mugg har theo oxå;P Den fick han av sin farfar:)

2009-08-31 @ 22:01:23
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor

Så trevligt med lite skämt. Men muggen är till lillprinsen. Visst är pappa Chrille en av världens bästa killar eller hur.?



kram kram kram

2009-09-01 @ 08:44:06
Postat av: martina

ja det är han verkligen =) tack så mycket =)

2009-09-01 @ 08:45:06
URL: http://charliesmorsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-09-01 @ 10:40:02
Postat av: Gammelfarmor

Tänkte att lillprinsen skulle ha muggen eftersom han är världens gulligaste.Kanske lite tidigt ännu.för att användas.Dessutom är Chrille världens bästa kille han också.men jag tror att han håller sig till "drycker" i glas

eller hur Charlie?

kram kram kram



2009-09-01 @ 15:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0