Köpingebro dagen!

Idag har det varit den "årliga köpingebro dagen" Med ponnyridning, glassregn, clown, underhållning i form av musik, och mycket.. mycket mer..
 Jättetrevligt var det iaf. Vi var där i ett par timmar mätte vårt kroppsfett vilket visade sig inte vara det bästa..haha... så nu är man ännu mer motiverad att gå ner i vikt. Sen blev det grillat från Grillvagnen "Ystadgrillaren" medans clownen roade alla barnen.
Tydligen skulle detta vara sista året som dom ordnar denna dagen, tycker det är jättesynd för Charlie hade ju haft jätteroligt där kanske nästa sommar då han förstår vad allt dett är..
Sen blev det en promenad genom köpingebro när vi skulle gå hem, det var ju så fint väder så vi passade på att gå bland alla villorna...
Sen är vecka fullbokad. I morgon är det unga mammor,
Tisdag är det babay fika hos Eve
Onsdag ska jag klippa mig
Torsdag Unga mammor igen Vanlig tid 09:00-12...skööönt!
Fredag stora Babyfikan i Ystad, hoppas på fint väder och att många kommer dit med sina små barn och kankse några gravida!











Älsklingsfoton....

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-16 @ 18:26:34
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan.

just det jag har ju inte sagt att jag tänkte komma på den där babyfikan! :p



virrpannan själv!



kram

2009-08-16 @ 18:27:15
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan.

var det du som frågade om när ariella började sova själv? stod bara martina så gissa på dig.



svaret är iallafall 2 månader! så fort vi flyttade in i lägenheten så har hon sovit i sin säng själv hela nätterna.



innan var det mer varannan natt hos oss och varannan i sängen själv.

2009-08-17 @ 09:34:39
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Oh vad söt han är lillpojken!

Vi ses på Torsdag o Fredag ;) Kram.

2009-08-17 @ 11:59:54
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Mamma Lee

Unga mammor som du går på är det på långgatan?

2009-08-17 @ 13:47:26
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Lee

Nä jag har inte varit där, jag har hört så mycket om att dom brudarna som är där är inte som dom ska vara, men det var för 3 år sen.. Hehe

2009-08-17 @ 16:53:29
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Tack :) Alltid bra med rea på Hm!

2009-08-17 @ 19:41:19
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ojo, vilken sötunge!

Jag vet vad du menar med "Min lille pojk kommer aldrig vara såhär liten mer" Jag har våndats mycket över det med barnen. Sen blir dom större och "beräknande" som barn ska bli, men inte lika gulligt. Ja ja, älska till döds var det...! Och så blir det.

Kram!

2009-08-17 @ 21:25:38
Postat av: Gammelfarmor

Gulligt gulligt men vad har Charlie i munnen?



KRAM

2009-08-21 @ 23:49:11
Postat av: martina

Han har börjat spota...så han spottade ut massa saliv i Christians ansikte =)

2009-08-22 @ 09:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0