Helgen....

Jag har ju inte hunnit uppdatera bloggen nu i helgen.
Men här kommer en sammanfattning av helgen som varit.
 Lördags var det loppis i Rynge. Eve och jag åkte dit för att kolla ifall vi kunde göra några fynd. Precis när vi parkerat bilen ringde mamma o berättade att hon köpt en gammeldags utdragsäng till Charlie. Precis en lika dan som jag sett på Levade hem i Ystad. Den kommer att bli jättefin när den är färdigmålad. Det är lite "shabby" över den. Jag kommer nog att lämna den till en möbelrenoverare som min morfar känner..så kommerden att bli jättefin.

Sen på lördag kväll begav vi oss (Charlie & jag till Nathalie & Ariella i svedala för en myskväll. Mycket snack blev det om allt möjligt. Vi hade jättetrevligt. Fick kolla på hennes förlossningsbilder, mysigt massa minnen kom upp när jag hade fått Charlie..all den där lyckan som man känner när barnet precis har kommit ut.

Söndag idag...har vi tillbringat med en sväng till kåseberga för att äta lunch på "grill by the sea" blev sill och nypotatis. Jättegott förutom alla getingar som turades om att svärma runt våra glas (mest chrilles) haha... sen handlade vi vår kvällsmat där. Fisk är ju bara så gott..

Charlie har även provat Banangröt som verkligen var poppis, han älskade det från första skeden. Fick stoppa när han ätit 4 skedar..för det skulle ju bara vara en smakis...Lillen börjar bli stor!

Så detta är vår helg...här kommer lite bilder från dagen Kram!


Vår middag, massa olika sorters fisk och ett glas vitt till =)


Charlie var sugen på vår mat..haha..fullt med kräk runt munnen..

Ett skönt kvällsbad blev det oxå...

Lite mys med pappa i soffan...

Första smakisen med banangröt det var Namnam...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag såg dig stå och äta glass på kåseberga idag juh! hehe

2009-08-02 @ 21:03:45
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor

Herregud. Kan inte fatta att den lille prinsen redan blivit så stor att han börjat "äta" gröt.

Jättesöta bilder.



kram.

2009-08-02 @ 23:17:44
Postat av: martina

haha...ja fast det är bara så han får testa sina smaklökar just nu, han får inte äta det riktigt än..men kankse om 1 månad eller lite mer så kanske han kan äta 2-3 msk gröt. Han har börjat intressera sig för när vi äter något..så då tänkte vi att han kunde få smaka lite mildgröt istället... =)

2009-08-03 @ 08:41:29
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Ja så trist att jag missade det, kom på det i eftermiddags. Är nog för att det varit paus så länge som jag glömde ;) haha!



Oh vilken god middag ni hade där. Är det du som är mästerkocken? Kram

2009-08-03 @ 19:26:50
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Malin och Tuva

Lindex. Bland rean. 249 kr på rea sen halva priset på det. =) Det var halva priset på reapriserna. Super kul. =) Där var ganska många kvar så om du går dit imorgon så hinner du nog köpa en =)

2009-08-03 @ 19:59:05
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Ojoj vad duktigt jobbat av han! :) Roligt när de lägger ner lite jobb till en hehe. Då känner man sig lite extra speciell :) haha.

2009-08-04 @ 10:18:51
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0