Godmorgon lördag!

Lördag och helg igen..veckorna går allt för fort...

Vaknade tidigt i morse av att Charlie låg och skrattade inne på sitt rum..smög ut och tog kameran för att se om man kunde få några glada kort från honom. Väl där inne hade han sparkat av sig täcket, och låg o lekte med sin snuttekanin...tokunge..









Ikväll är det kalas hos Chistians Mormor & Morfar  då Morfar Åke Fyller år, men som sagt så är det bara jag & Charlie som kommer då Chrille ska på kräftskiva hos arbetskamrater..Undrar hur detta slutar när hela Kriminalvården är på Kräftskiva (fylleslag) brukar det väl sluta i....Men det är roligt att dom ordnar sånt på hans jobb. På mitt jobb hade dom nog inte gjort sånna roliga saker.

Nä nu ska jag ta hand om all tvätt, städa och sen väcka Charlie som ligger o sover..men han får sova 1 timme till så jag hinner göra lite här. Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Är det inte underbart att vakna av bebisprat? =)

2009-08-22 @ 12:30:22
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Kirsi

Aw sicken sööt liten Charlie =)

Det är underbart att vakna utav Bebisprat. Jag minns då Alex låg och pratade med sina Barbapappafigurer på täcket och spjälskyddet. Gullig till tusen ;)

Tvättat och städat har jag gjort här hemma heeela dagen haha. Jisses, känns som det aldrig tar slut. Hua...

Ha en fin kväll

2009-08-22 @ 21:36:39
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor

Gud vad han är charmig.Han hade kanske drömt något "roligt "som han skrattade åt. Vem vet?



kram kram kram

Ha en trevlig kväll

2009-08-23 @ 19:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0