Farmor har somnat in nu...

Ja idag gick min farmor bort 16:10 somnade hon. Det var de hon ville..usch för att bli gammal och ligga på ålderdomshem. Tiden måste bli lång och tråkig. Men hon har det säkert bra nu, kankse har hon träffat farfar igen...

Idag har jag festat på vattenmelon nu ikväll, Chrille jobbar natt igen och det är bara Charlie och Bruno hemma..o jag så klart =)
Charlie somnade tidigt idag, redan kl. 19:00 ville han nannakudde..han var så himla trött och ville inte ens ha sista kvällsmålet när han somnade. Så han sov i 30 minuter vaknade och åt maten, sen somnade han om igen.

I morgon blir det till att städa trädgårde. Det behövs verklgen. Häcken ska klippas, gräsmattan ska klippas och allt skräp ska samlas ihop. Sen på fredag får vi antagligen släpet av mina föräldrar så vi kan köra allt till soptippen. Ska bli skönt att här blir lite iordning runt huset.. men här e fortfarande mkt kvar att göra. Men det får ta sin tid. Vi ska först renovera färdigt här inne inna vi går på trädgården..så just nu är det lite lätt underhållning av den bara.

Nu blir det tv:n och sen så ska jag krypa ner i sängen. Jag gissar att Charlie kommer att vakna tidigt i morgon bitti...så då är det skönt att vara utvilad. Men det finns faktiskt inget bättre än att vakna till Carlies STORA leénde på morgonen. Han är alltid så glad, full med skratt och bus..

Trevlig kväll//Martina!

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor

Beklagar att din farmor har gått bort Martina. Det är inte lätt att bli gammal o sjuk.Jag tror som du att hon har kommit till en bättre värld.



kramar till er alla i familjen

2009-08-04 @ 21:31:40
Postat av: Malin och Tuva

tråkigt med farmor men kanske skönt för henne.. Vi ses på fredag! Kul kram

2009-08-05 @ 00:50:16
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Jessica

Beklagar sorgen, men de ska tyvär hända alla. Och det är de bästa att somna in ;)



JA, vi får ta foto.. ta med din kamera. Den gör bättre bilder... ;) KRAM

2009-08-05 @ 18:15:41
URL: http://curdidurdi.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Usch, beklagar sorgen..Duktig du är med trädgården!

Sv: Haha ja men lillans säng i vardagsrummet blev lite jobbigt när vi skulle kolla på Action haha. Men nu ger jag mig ;)

2009-08-06 @ 10:50:07
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Charliesfarmor o farfar

Beklagar sorgen Martina!

KRAMAR från oss....

2009-08-06 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0