det blir nog begravning för min del ändå...

Ja jag har suttit och funderat ikväll och JA jag ska gå på begravningen för min farmor. Ett sista farväl..
Idag har det blivit kaffe med eve & Nicole, sen bjöd Sofie mig på middag ikväll, jättetrevligt. Kollade på massa foton från förr i tiden roligt..massa gamla minnen och annat skitsnack. Alltid trevligt.
 Charlie ligger och sover nu. Han är superduktig räcker att jag lägger honom i korgen och säger godnatt så somnar han själv. Skönt när allt flyter på nuförtiden!
Chrille jobbar natt igen, så det blir till att sova ensam, ja helt ensam blir man ju inte Snarkar Bruno ligger tryggt brevid mig och Charlie och vaktar så det inte kommer tjuvar..haha!

Blev ett bad för Charlie ikväll oxå..Så här kommer lite mysbilder på honom....









Min lilla knubbis som älskar att bada! helt sjukt att jag är mamma till denna lilla sötnosen *Kärlek*
Nu hörde jag hur sängen kallade på mig...GodNatt

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Vad stor han är nu!

Ja det finns gott om sjuka människor!!!

2009-08-12 @ 22:59:47
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Annelie Nilsson

Grattis Martina till en urgullig påg :) upptäckte din blogg nyss och såg att ni hade fått barn. Stort grattis iaf och ha det så bra!



Mvh Annelie (BF)

2009-08-12 @ 23:39:40
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Tack! Kul att du kikade in. Ja, hon är en liten trollunge våran Alde, massa hår:P (Som sin mamma) hihi. Eran Charlie var ju bedårande! Hur gammal är han nu? //Jenny

2009-08-13 @ 12:00:08
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Ja de brukar ju göra det, men det växer nytt sen:P Ja verkligen tiden går jätte fort, då är det ca 1 månad mellan dom, det är så roligt och se då Charlie, och då se fram emot hennes kommande framsteg! Finns inget bättre!

2009-08-13 @ 12:14:21
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: micaela

hej!

vilen söt liten kille =)

såg att våra killar nästan är födda samtidigt. min är född den 6 maj =)



//Micaela

2009-08-13 @ 16:40:16
URL: http://majjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0